Provođenje zdravstvene njege 24 sata na dan

Određivanje potreba osobe i njezino zdravstveno stanje. Ti zadaci se mogu planirati samo djelomično, jer se zdravstveno stanje može naglo promijeniti. Potrebe zdravstvene njege se povećavaju jer su nam potrebe djece sve poznatije i bliže i znamo ih brzo prepoznati, a i problematika njege je sve opsežnija.

Zdravstvena njega su zdravstveni djelatnici koji je provode

Raspoređivanje zdravstvenih djelatnika prema mjestu (odjel) i vremenu moraju određivati potrebe osobe, odnosno djeteta. Naš cilj je optimalni nivo zdravstvene njege na svim odjelima, što ipak ne bi smjelo ovisiti samo o broju zdravstvenih djelatnika i njegovatelja na pojedinom odjelu, već o ukupnom broju njegovateljnog osoblja u smjeni, te o kvaliteti koju pruža cijeli tim koji djeluje uz korisnika.

  • Održavanje i poboljšanje općih higijenskih uvjeta rada i HACCAP sistema na svim odjelima i u kuhinji mora i dalje biti jedna od najvažnijih zadaća.
  • Suradnja sa roditeljima je posebno važno područje sestrinskog rada. Roditelji i stručni djelatnici mogu  zajedničkim snagama i dobrom suradnjom najviše doprinijeti kvalitetnom životu djeteta.

Preventiva:

  • Suradnja kod sistematskih pregleda,
  • Suradnja kod cijepljenja
  • Suradnja kod prijema novih korisnika,
  • Organizacija higijene,
  • Vađenje brisova, krvi i mokraće za laboratorijske pretrage,
  • Sterilizacija,
  • Suradnja sa habilitacijskim timovima,
  • Organizacija prehrane, sastavljanje jelovnika i dijeta,
  • Organizacija liječničkih sistematskih i epidemioloških pregleda zaposlenih,
  • Cijepljenja zaposlenih.

Kurativa:

  • Suradnja kod pregleda akutno bolesnih korisnika,
  • Suradnja kod pregleda kronično oboljelih korisnika,
  • Organizacija rada u karanteni-izolaciji,
  • Priprema korisnika i dokumentacije kod pregleda liječnika specijalista.

Zdravstvena dokumentacija:

  • Kod prijema, uvođenje zdravstvenog kartona sa svom dokumentacijom,
  • Upisivanje podataka u zdravstveni karton,
  • Priprema izvještaja i plana službe,
  • Priprema mjesečnih izvješća.

Organizacijski zadaci:

  • Organizacija stručnog rada,
  • Organizacija prijevoza i pratnja korisnika na liječničke preglede, hospitalizaciju,
  • Organizacija prijevoza materijala,
  • Organizacija nabave lijekova i evidencija nabave pelena za jednokratnu upotrebu i ostalog sanitetskog materijala,
  • Tjedna nabava sanitetsko-higijenskog materijala za pojedini odjel.

Suradnja sa roditeljima:

  • Informacije o zdravstvenom stanju korisnika,
  • Suradnja kod posebnih pretraga, dobivanje punomoći,
  • Vođenje grupe za roditelje,
  • Suradnja na susretima roditelja,
  • Uređivanje iskaznica i svih potvrda zdravstvenog osiguranja.

Suradnja sa suradnicima:

  • Centralni Stručni tim,
  • Zdravstveni odgoj,
  • Priprema individualnih planova,
  • Habilitacijski tim,
  • Organizacijski sastanci.

Suradnja izvan centra:

  • Posjete drugim sličnim centrima,
  • Posjete drugim sličnim centrima u inozemstvu,
  • Suradnja sa zdravstvenim ustanovama
  • Suradnja sa Centrom za odgoj i obrazovanje.

Edukacije:

  • Različiti seminari,
  • Stručna predavanja.

<- Djelatnici centra